Prohledat tento blog

neděle 16. srpna 2015

Experiences from Egypt

Dobré ráno blogeři! Copak máte dneska v plánu? Já mám konečně den volna, tak plánuji pořádný odpočinek, ale jako první určitě fitko, protože jsem do něho nezavítala už dva týdny, kvůli práci a strašně mi to chybí! No ale abych se vrátila k mému pracovnímu výletu do Egypta, jak jsem slíbila. Příjezd proběhl poněkud krkolomě, jak jste si mohli přečíst v minulém článku. Ovšem další den stál za to! Šéf se nám chtěl omluvit za minulou noc, tak jsme od něho jako dárek dostaly zkracenou pracovní dobu, výlet k pyramidám a zaplacené wellness&spa v resortu hotelu. Pracovaly jsme jen od 11am do 2pm, a pak nás vzal řidič do Gízy. Šok byl, když jsme zastavily před koňskou jízdárnou a šofér nám "rukama nohama" vysvětlil, že k pyramidám pojedeme každá na svém koni a sama! Já jsem seděla na koňském hřbetě jednou v životě jako dítě, a to mě ještě vedl instruktor. Začaly jsme říkat no no, ale bylo nám to prd platné, protože náš řidič neuměl anglicky a "měl na háku." Nějak jsme se vyškrábaly na sedlo a vyrazily jsme. Dalším nemilým překvapením bylo, když jsme zjistily, že pojedeme na dvouhodinovou trasu po poušti bez vody, a ještě jsme musely být zahalené, takže jsme umíraly horkem. To nikdo z nás opravdu nečekal. Navíc teda ukočírovat koně v písku není taky žádná sranda. Ze začátku jsme tedy z našeho slibovaného výletu moc nadšené nebyly, ale když jsme asi po hodině cesty pouští spatřily konečně pyramidy, rozzářily se nám oči štěstím a musím říct, že to byl jeden z mých největších zážitků v životě. Pyramidy prostě nikde jinde neuvidíte, a proto stojí za to se do Egypta podívat. Když jsme docválaly k autu nemohla jsem si znovu ani sednout, jak hrozně mě bolel zadek!:-( teda bylo to horší jako po posilce:-D byly jsme extrémně vyčerpané a chtěly jsme už jen na hotel. Otázky na řidiče, kam jedeme, byly marné, protože se všemu jen smál a na nic neodpovědel, protože nerozumněl. Jako další překvapení bylo na řadě to, že jsme nejely domů, ale smradlavé a upocené na manikůru, pedikůru a později na večeři. Překonaly jsme únavu spánkem v autě, a nakonec si ještě užily zbytek dne a večer jsme padly jen do postele! Další den jsme musely vstávat pekelně brzy, v 6 ráno, jelikož jsme měly před sebou náročný pracovní den a klient chtěl, abychom si ještě v podvečer mohly užít služeb hotelu. Fotily jsme lookbook, takže nic zajímavého, ale naštěstí šla práce od ruky a my jsme okolo páté hodiny odpolední skončily. Bohužel mi už od rána nebylo nějak dobře, takže když jsem dojela na hotel, tak jsem padla do postele a spala. Holky si zatím zašly na masáž, do bazénu a výřivky. Asi po dvou hodinách spánku jsem se probudila s hroznými křečmi v břiše, příšernou bolestí hlavy a zimnicí. Jako většina Čechů při návštěvě Egypta jsem chytla "Faraonovu pomstu". Zavolaly jsme tedy na recepci hotelu, aby mi přinesli z lékárny nějaké prášky a doufala jsem, že se mi po nich uleví. Taky se tak stalo a já mohla klidně spát. Tedy aspoň na dvě hodiny, protože pak jsem se vzbudila a od té doby jsem až do rána lítala na záchod. Nemocná už jsem nebyla pěkně dlouho a tohle bylo extra nepříjemné. Další den jsem zůstala doma, jelikož jsem kvůli křečím nemohla vylézt pomalu ani z postele. Klient to vzal naštěstí v pořádku a byl hrozně milý, a dokonce mi do hotelu donesl ještě nějaké další prášky a energeťáky, abych doplnila ztracenou energii. Mrzelo mě to, protože ten den se zrovna fotila kampaň a tam jsem určitě chtěla být. Klient mi řekl, že by si mě kvůli té kampani možná vzal příští rok znovu, ale nevím, jestli po této zkušenosti chci navštívit Egypt znovu. Pokud ano, tak jedině pořádně připravená!:-/ odpoledne se mi už udělalo trochu líp, tak jsem si zašla na švédskou masáž a byla jsem strnulá úžasem, jak hrozně mi prospěla! Cítila jsem se po ní jako znovuzrozená a i bříško bolelo míň! Večer mi konečně přišly holky, tak jsme si napustily vanu, umyly se, objednaly zmrzlinu a šly na kutě, protože jsme další den odlétaly domů. Budík byl nastavený na 5am, ale nám to bylo úplně jedno a vyspávaly jsme si až do 5:45am, a to jsme měly být 5:30am na recepci připravené na odjezd. Ve spěchu jsme všechno naházely do tašek a pelášily na recepci. Dalším nečekaným momentem bylo, když na nás nikde nikdo nečekal a ani se po nás nesháněl. Zavolaly jsme tedy klientovi a ten nám sdělil, že Šerif (nás řidič) zaspal, ale už je na cestě. Po hodině a půl čekání konečně přijel a než se všechno vyřídilo, po dvou hodinách jsme nasedly do auta. Byly jsme vystresované, že nestihneme naše letadlo, protože jsme měly už jen hodinu a půl do odletu a cesta na letiště zabrala něco okolo hodiny. Šerif valil o sto šest a letadlo jsme nakonec stihly jen díky zpoždění. No byl to šílený výlet, ale nelituji, že jsem se tam podívala. I přes všechny problémy, které jsem si z Egypta přivezla. Byl to můj dětský sen, a konečně se mi vyplnil! Na závěr jsem přece jenom měla oživení od Libanonu, a teď musím mít doplněnou sílu a energii na to, abych tady ještě dalších 29 dní vydržela, a pak mohla jet spokojeně domů! Držte mi palce! 
Výlet s holkama k pyramidám!

Tasty dinner:-P

Ten nejzázračnější pohled:-)

Utahané po cestě na koni.

Žádné komentáře:

Okomentovat