Prohledat tento blog

sobota 8. srpna 2015

Summary of the week

Zdravím! Tak jsem zase zpět a omlouvám se, že po takové době:-( tento týden mám neskutečně nabitý a každý den pracuji. Ve svém volnu jsem ráda, že alespoň stihnu odepsat kamarádkám a podat nové zprávy rodině. Ale přece jenom je to pro mě dobré, protože mi čas ubíhá rychle, a já nemám ani chvilku na to, abych se nudila:-). Tento týden jsem měla skvělou fashion show pro designérku plavek a vybrali si mě jako hlavní tvář! Byl to neuvěřitelný zážitek. Navíc jsem na castingu před show potkala Čecha, manažera jedné pražské agentury, který je kamarád s mým šéfem z mateřské agentury a byl hrozně příjemný. Vyrazilo mi dech, když jsem na fashion show spatřila mého kamaráda ze Slovenska, který se mnou šel v Praze přehlídku těsně před mým odletem do Libanonu! Mimo jiné tam s ním byla ještě jedna Slovenka, a pak krásný černoch Jared z Ameriky, který žije a studoval v Praze! Cítila jsem se úplně jako doma!:-) I přes to, že se nenudím a nemám prostor myslet na negativní myšlenky, je tu pořád něco, co mě nenechává v noci klidnou spát. Od minulého týdne začala mít Dasha problémy se svým, od narození, nemocným srdcem. Díky horku nemůže v noci spát, nemá stálý tep, v jednom kuse se jí točí hlava a mlží před očima a skoro nic nejí, protože nemá chuť k jídlu. Dasha je pro mě zde něco jako moje sestra a jelikož mi strašně pomohla s mou stravou, myšlením a cvičením, jsem ji zavázaná a ikdyž přesně nevím jak, tak se jí snažím pomoct. V posledních dnech se ale začala od okolí stranit a hrozně se do sebe uzavřela. Byla jsem zvyklá s ní trávit nejvíce času, a teď pomalu nevím o čem se s ní mám bavit. Bohužel si toho nevšímám jenom já, ale i náš šéf a ostatní holky, že pohubla a už to nevypadá zdravě. Uvědomuji si, že když ji budu kontrolovat a připomínat ať jí, nikam to nepovede, stejně jako když já jsem měla anorexii, tak mě to spíš donutilo ještě míň jíst. Včera večer jsme se dokonce kvůli tomu pohádaly a já jsem plakala, protože mě to mrzelo, když nedělám nic špatného a ona mi mou pomoc vyčetla. Dnes ráno jsem se probudila velmi krasným způsobem. Byla jsem strašně unavená a ospalá, protože jsem včera kvůli hádce nemohla usnout. No a ráno cítím, jak mi někdo dává pusu na líčko a když jsem se tedy konečně odhodlala otevřít oči, tak jsem uviděla Dashu. Doufám, že už bude vše v pořádku! V sobotu spolu odjíždíme na 3denní focení do Egypta, tak i to by nám mohlo pomoci. Mrzelo by mě, kdyby ne..Co byste na mém místě a s mou zkušeností dělali vy? 
Dasha se zamilovala:-*
Our Chechoslovakian group:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat