Prohledat tento blog

úterý 28. července 2015

Unexpected surprise

Krásný letní den všem! Jak si užíváte prázdnin? Už jsme skoro v půlce a já mám pocit, jako by čas letěl neuvěřitelně rychle a já nestihla za prázdniny ještě ani třetinu toho, co bych chtěla zvládnout. Příští školní rok mě čeká maturita a já jsem si dala přes prázdniny za úkol přečíst zbytek knížek k maturitě a naučit se alepsoň základy ruštiny k přijímacím zkouškám na vysokou školu. No zatím to vypadá tak, že mám přečteno 6 knížek, zpracováno pět a učebnici ruštiny jsem pomalu ani nevytáhla z kufru. I přesto, že zde mám hlavně po večerech plno volného času, nemůžu se přemoct něco udělat:-D. Navíc dny mi tu utíkají mnohem rychleji než doma. Na druhou stranu je to zase dobře, aspoň se tu nenudím a každým dnem jsem blíže k návratu domů. Když jsem odjížděla do Libanonu moje agentura mi sdělila, že zde budu 2 nebo 3 měsíce a vše záleží na tom, jak se mi bude dařit se zakázkami. První měsíc jsem měla práce plno, a tak jsem předpokládala, že jestli to bude další měsíc stejně, tak já tady zůstanu určitě i na třetí měsíc. Počátkem druhého měsíce prací neskutečně ubylo a my všechny jsme skoro celý týden seděly doma. Myslela jsem si tudíž, že pojedu domů po dvou měsících a už jsem se začala těšit na rodinu a kamarády. Překvapením bylo, když mi včera odpoledne šéf napsal zprávu: "I will keep you for the third month". Upřímně jsem to nečekala, i když zde pracuji ze všech nejvíc. Prvnímu měsíci se počet prací nemůže vyrovnat. Zeptala jsem se ho tedy, co bylo příčinou jeho rozhodnutí. Sdělil mi, že přes srpen tu se mnou bude jenom jedna holka, a tím pádem bychom měly pracovat skoro každý den. První pocity byly samozřejmě nadšení, ale potom jsem začala přemýšlet a upadla jsem do deprese. V polovině srpna mi odjedou všechny moje dosavadní kamarádky, včetně Dashy a já tu zůstanu sama. Co když si s novou modelkou nebudu rozumnět? Co když nebudu pracovat a budu se nudit doma? Co když mi dny přestanou utíkat a já budu každy den smutná? Sedly jsem si večer s holkama u shishy (vodní dýmky) a probraly jsme to. Došly jsme k závěru, že bych tu i přes moje špatné úvahy měla zůstat. Příští rok se určitě až do maturity nikam nepodívám, budu se denně šrotit na maturitu a ještě na přijímačky. Z toho důvodu si teď musím modelingu užít dosyta. Vím, že mi budou všichni hrozně chybět a oslavím tu své osmnáctiny a zřejmě sama:-( doufám, že si na mě aspoň šéf agentury tady vzpomene!:-D pak si to se všemi doma vynahradím!:-) a teď to tu zvládnu. Kdybych náhodou měla moc času, tak konečně můžu dodělat všechny své povinnosti do školy a psát více článku na blog:-) Také se vždycky nakonec těšíte z cestování domů? Protože přece jenom platí: "Všude dobře, doma nejlépe." 
From my lovely twin!:-*

Soo tired after bullshit job:-(

Žádné komentáře:

Okomentovat