Prohledat tento blog

neděle 21. června 2015

Relationships

Vztahy, to je asi ta největší nevýhoda na práci modelingu. Ať už se jedná o rodinu, kamarády nebo přítele. Najít si stálého partnera, když cestujete třeba i víc jak 6 měsíců z celého roku po světě není jednoduché. Ale jde to! Mám plno kamarádek modelek, které už jsem potkala, jak z agentury nebo při mém cestování, které svoji lásku našly a jsou jim opravdu tak zavázány, že věří, že by je partner nikdy nepovedl. Chce to hodně důvěry, tolerance a především lásky, ale společně se dá zvládnout všechno! Já jsem svou lásku ještě nepotkala a ani ji nehledám, protože mám na práci důležitější věci než se zabývat vztahy. Navíc o sobě vím, že jsem hodně náročná a potřebuji kluka, který by se dokázal přizpůsobit mému životnímu stylu nebo měl podobné zájmy jako já. Další záležitostí je rodina, je težké být modelkou, pokud to vaše rodina nerespektuje nebo ještě hůř je zásadně proti. Já mam naštěstí ve své rodině oporu, i když ze začátku s tím moc nesouhlasili. Zejména můj táta. Bylo to pro něho težké přijmout mé rozhodnutí, protože byl v mladí vrcholovým sportovcem a chtěl, abych šla v jeho stopách. Časem ale pochopil, že mám stejnou povahu a jdu si tvrdě za tím, co chci. Moji mámu miluji nade vše! Od ní mám největší podporu a můžu jí říct úplně vše. Vždycky mi pomůže a poradí. Každá holka může říct, že má nejlepší mámu na světě, ale opravdu, to co pro mě udělala ta moje, tak to by pro svou dceru neudělala nejspíš žádná. Riskovala a obětovala toho kvůli mně příšerně moc a já jsem ji za to nesmírně vděčná a doufám, že ji to jednou, ať už v jakékoli verzi budu moci vrátit a oplatit. Díky mojí umanutosti a tvrdohlavosti si toho vytrpěla. A co kamarádi? To je stejně asi pořad to nejtěžší, co se vztahů týká. Pokud nejste žádná samotářka určitě budete chtít stále přátelé a to vám musím říct, že není vůbec jednoduché najít. Jakmile začnete dělat modeling nebo jakoukoli jinou činnost, ve které jste úspěšná, vaši "přátele" vám začnou závidět a právě v ten moment poznáte, kdo vám za přátelství stojí a kdo vám jen hází klacky pod nohy. Projeví se ti praví od těch falešných a věřte mi, těch falešných bude mnohem víc. Sama jsem si tím prošla a vím o čem mluvím. Je to velmi težké období, hlavně když vycestujete poprvé, nemáte jistotu, že se vrátíte domu a budou kolem vás stát pořad ti sami lidé. Plno "kamarádek" jsem ztratila, ale ti nejdůležitější přátelé se mnou zůstali! Je mi jasné, že ani pro ně to není snadná situace a myslím si, že mnohdy i rozhodně náročnější než pro me samotnou. Popravdě řečeno nedokážu si představit, ze bych zůstávala sama jako moje nejlepší kamarádka "sama" v našem městě. Modelka to ma jiné, čas ji utíká rychleji, ma pořad nějakou praci nebo castingy a nemusí přemýšlet nad tim, co bude dělat a tak dále. Nás jediný problém je stesk po rodině a našich nejbližších. Většinou si i mezi kolektivem modelek najdete tu svou "nejlepší" kamarádku se kterou strávíte celou dobu při své pracovní cestě. Vždycky mě pak mrzí ji opouštět, ale ani jedna z nich mi nikdy nemůže nahradit tu moji opravdovou!💕
Posíláme pozdrav!

Žádné komentáře:

Okomentovat