Prohledat tento blog

sobota 20. června 2015

Review for MAC Strobe Liquid lotion

Doufám, že Vás moc nezahrnuji svými obsáhlými články, ale opravdu je toho tolik, co bych Vám chtěla sdělit.:-) abychom se alespoň na chvíli přesunuli od mého vyprávění, říkala jsem si, že bych své články mohla obohatit a proložit recenzemi na moje oblíbené kosmetické (a nejen je) produkty nebo přípravky nebo ty které používají moji stylisti a já si stačila zaznamenat jejich obaly:-). Moje první recenze by se měla týkat kosmetického přípravku značky MAC na pleť. Jedná se přímo o Mac Strobe Liquid Lotion aneb hydratační rozjasňující krém. Musím přiznat, že tento produkt jsem si našla na internetu sama, jelikož jsem hledala něco vhodného na léto, co bych mohla používat místo klasického "foundation". Asi každá holka zná ten pocit rozteklého make upu v létě a já se tomu chtěla letošní sezónu vyvarovat:-P. Už při výběru mě zaujaly jeho pozitivní recenze, takže při první návštěvě většího města s prodejnou Mac jsem se rozhodla ho zakoupit. Lahvička odpovídá velikosti klasického make upu tedy 50ml. Cena byla poněkud vyšší, ale taky ve srovnání s make upu žádná hrůza (1299kč). Patřím mezi skupinu lidí, která miluje utrácení za kosmetiku;-). Při otevření jsem byla mírně šokována tmavším odstínem, ale v zápětí se ověřilo, že po rozetření je vše jak má být. Byla jsem mile překvapena! Krém se okamžitě vsákl, nezanechával žádné stopy, rozjasnil moji pleť a stačilo opravdu malé množství. V prodejně mi dokonce poradili, že pokud potřebuji opravdu na svém obličeji zakrýt nějaké nedokonalosti, dá se krém smíchat dohromady s make upem a svůj účel splní stejně kvalitně. V zápětí jsem metodu doma okamžitě odzkoušela a slečna prodavačka měla opravdu pravdu.:-) Další výhodou je, že nemusíte kupovat zbytečně další rozjasňovače, protože ve větším množství můžeme krém rozetřít pomocí prstů nebo houbičky jen na určité místa a krém zafunguje jako skvělý rozjasňovač. Odstín je do bronzova, takže na opálenou pleť ideální. Přivítám další komentáře od čtenářek, které už tuhle skvělou věcicku vyzkoušeli nebo s ní mají jakékoliv jiné zkušenosti. Přeji pěkný slunečný den:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat