Prohledat tento blog

neděle 28. června 2015

Review for hair cosmetics

Ahoj všichni! Tak bych Vám chtěla představit své další oblíbené přípravky, bez kterých už si nedokážu život představit! Tentokrát budu věnovat pozornost vlasům a vlasové kosmetice. Jelikož jsem modelka a vlasy mi na pracích upravují, česou, fénují, žehlí, lakují a pak zase celé od znova, tak mám díky tomu vlasy poměrně zničené a taky si je musím velmi často umývat, což pro vlasy taky není ideální, protože je voda hodně vysušuje. Odzkoušela jsem milióny přípravků, šampionů, kondicionérů a olejíčků a až teď jsem našla vyváženou kombinaci, kterou pořad dokola střídám, protože je obecně známo, že není dobré pro vlasy používat pořad dokola jednu a samou kosmetiku. Jako první bych chtěla zmínit mou nejoblíbenější značku šampionů a kondicionérů značky REVLON, která se mi osvědčila dokonce lépe než Kérastase. To ale vše záleží na typu vlasů. Mám velmi jemné a často mastící se vlasy bez lesku, které potřebují oživení a na to mi nejlépe zabírají dva šampóny této značky - Revlon pro you repair shampoo a pro you nutritive (obsahující proteiny pro výživu vlasu). Ke každému z nich si většinou objednávám i kondicionéry stejného druhu. Značku Revlon i přes to občas vystřídám za Kérastase a to se mi nejlépe osvědčil druh Cristalliste Bain Cristal Fine Shampoo. Oba tyto šampóny a kondicionéry můžete zakoupit nejlevněji prostřednictvím serveru Alza.cz. Pokud se Vám nechce přípravky objednávat a potřebujete sáhnout po něčem velmi rychle, z "drogérkové" kosmetiky jsou nejlepší přípravky značky AUSSIE, které taky ráda používám. Zakoupit se dají v drogerii D&M. Co se týká dalších přípravků, co užívám na vlasy, tak je to ochranný krém, také značky REVLON pro you texture liss hair nebo LOREÁL Professionel pro-keratin refill série expert protective cream. Ochraňuje vlasy před teplem, tudíž by se Vaše vlasy neměly při žehlení a vysoušení tolik ničit. Na závěr ještě přidám svůj oblíbený olejíček pro zničené konečky značky MATRIX - biolage exquisite oil tamanu oil treatment. Slyšela jsem i o jiných skvěle fungujících zázracích; například Mythic Oil, Tony&Guy, Big Fat Hair and so on. Máte s nimi nějaké zkušenosti nebo znáte něco úplně jiného? Pište! 
Olejíček na zničené konečky pro jejich výživu a regeneraci. 
Objednat můžete opět na serveru Alza.cz

Krém na ochranu vlasů před teplem. Ideální aplikovat malé množství na vlhké/mokré vlasy ihned po úmytí. 

Šampón Revlon obsahující proteinovou výživu pro vlasy. 

Žádné komentáře:

Okomentovat