Prohledat tento blog

pondělí 22. června 2015

School and education

Drazí čtenáři, jaký máte dneska den? Já vynikající. Sluníčko svítí, venku přes 30 stupňů a já ležím vyvalená u bazénu, protože jsem si právě dala pořádně do těla v místním fitku. Jelikož jsem ale aktivní člověk, tak nemůžu ležet jen tak a nic nedělat, tudíž jsem se pustila do psaní svého dalšího článku. Tentokrát jsem si na téma vybrala školu a vzdělání. Netuším proč, ale jakmile se stanete modelkou plno lidi už tak nějak počítá s tím, že jste školy zanechala a věnujete se jenom modelingu. Takových, které to udělaly je jen málo a je to podle mě je to ta nejhorší věc, kterou modelka může udělat. Spoléhat se na budoucnost slavné modelky, která vydělává milióny je blbost. Modeling je záležitost, která vás bude živit maximálně do 30 a co pak? Málo která dosáhne totální špičky, třeba jako Carolyn Murphy, které už "táhne" na čtyřicítku a práce se ji hrne přímo do klína. Vzdělání a vystudovat to, co Vás baví je nejdůležitější. Dáte mi za pravdu, že nechcete přece z modelky skončit jako uklízečka v McDonaldu. Jediná nevýhoda modelingu je, že si musíte vybrat vhodný obor studia, abyste to mohli skloubit dohromady. Já mam své cíle vysoko a možná, že to ani dohromady nepůjde. Ráda bych se stala oční lékařkou, jenomže to bych musela od rána do večera ležet v knihách a nezkoušet stovky šatů. Naštěstí mám i náhradní volbu, která by mě v budoucnosti bavila, ale to ještě moc předbíhám. První důležitou životní zkouškou bude příští rok maturita. Studuji olomoucké gymnázium a už tak mám s profesory určité neshody skrz modeling. Bohužel asi nikdy jejich názorům neporozumím, protože nepatřím mezi problémové studenty a ani moje známky nepatří mezi hůře hodnocené a stejně se mi někteří pořád snaží udělat peklo. Když se vrátím z nějaké cesty, která proběhla ve školním roce, zamakám na sobě a snažím se co nejdřív vše dohnat! Letos se musím pochlubit, měla jsem vyznamenání:-) což je při mých ambicích docela důležité. Většina profesorů, a dokonce i ředitel s mou zálibou nesouhlasí, ale já jim chci dokázat, že to všechno zvládnu, a co nejlíp to půjde odmaturuju! Naštěstí mám ve škole svého "anděla strážného" a tou je má třídní učitelka! Té jsem za všechno neskutečně vděčná. Vždycky o mě měla strach a zastala se mě, ikdyž jsem možná pokaždé neučinila nejlepší rozhodnutí. Takže každopádně, jak bych tohle cele povídání mohla shrnout? Nespolehejte na krásný obličej a postavu, dokazte sama sobě, ze mate svou osobnost i vevnitř! 
Tady si užívám svůj volný čas :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat