Prohledat tento blog

neděle 5. července 2015

Advantages of modeling



Dobré ráno nebo spíš už dopoledne:-) já jsem se dneska po náročném týdnu chtěla opravdu dlouho vyspat, takže teprve teď vstávám a rovnou píši článek, protože mě chytla nálada se zase chvíli věnovat svému blogu. V předchozím povídání jsem slíbila, že se zmíním o tom, co mě na modelingu baví, proč ho vlastně dělám a všech jeho výhodách. Už jste někdy slyšeli o jiné práci, která by nabízela výlet do cizí země, teoreticky zadarmo, podíváte se ve volném čase i po památkách a dostanete se i k moři, budete mít své krásné profesionální fotky, dostanete se do časopisů nebo na billboardy, vyzkoušíte si 100 a 1 různých make-upu/změn a navíc za to všechno dostanete zaplaceno? Jestli ano, tak mi o tom určitě dejte vědět!:-) Teoreticky zadarmo jsem napsala, protože se vám samozřejmě náklady za letenku, vízum a ubytování strhnou z vydělaných peněz, ale i přes to domů rozhodně neodjíždíte s prázdnou. Teď už asi chápete, proč modelka nemůže odjet jen na týden pryč, protože by si nic nevydělala. Proto jezdíme do ciziny minimálně na měsíc a déle. Kromě výjimek fashion weeku. Práci modelky by nemohla dělat dívka/žena, která je hodně závislá na své rodině a okolí, ale na druhou stranu, ji to může naučit samostatnosti a také zlepšení cizích jazyku, pokud stesk překoná. Ve volném čase máte i možnost se mrknout po památkách, přírodě a místních specialitách, když jste na cizím místě tak dlouho. Když vychytáte i dobrou destinaci a šéfa, tak se můžete těšit na zasloužený relax, který vám dopřeje za odvedenou práci a vezme vás třeba na večeři, do kina nebo do nějakého wellness. Ano, všichni mi chybí, i moje postel:-( nemůžu se dočkat až si lehnu do těch čerstvě vypraných peřin! Naštěstí ale pracuji skoro každy den, takže nemám moc času na to myslet. A co mě nejvíce baví za práci? Jednoznačně fashion show! Ta atmosféra, když procházíte po molu v úžasném oblečení nebo šatech a září na vás reflektory, hraje skvělá hudba a vy jste středem pozornosti je vážně neuvěřitelně skvělá a nikdo, kdo to nezažil nemůže pochopit:-) Kdybyste měli jakékoliv dotazy, tak pište i na e-mail ellnerudova@seznam.cz. Příjemnou neděli.:-)
Focení pro salón svatebních šatů a kadeřnického studia. 

Užívání si volna:-P


Příprava na fashion show:-)




Žádné komentáře:

Okomentovat