Prohledat tento blog

čtvrtek 2. července 2015

Models and make up? Of course not!


Máte modelky spojené s plastikami, tunami make upu, umělými nehty a že jsou vždy celkově dokonale upravené? Tak to máte silně mylnou představu. Když máme možnost tak chodíme bez make upu, s neumytými a rozcuchanými vlasy, neoholené nohy a co nejpohodlnější oblečení. Umělé nehty nám nedovoluje ani naše práce. Klient chce mít vždy nehty zastřižené a maximálně "with nude polish on". Neexistuje ani tetování a piercingy. Jedině na opravdu málo viditelných místech, jenomže to je taky pouze na povolení agentury, se kterou máte podepsanou smlouvu nebo na vaše vlastní "nebezpečí", že přijdete o zakázky. Nesmíme se ani přehnaně opalovat, a když už se opalujeme tak s opalovacím krémem s vysokým faktorem a nesmíme mít vypálený vršek plavek. Nemůžeme si bez svolení barvit nebo stříhat vlasy ani jakkoli upravovat obličej. A holky víte co? Jestli uvažujete o plastice, nedělejte to! Všichni v modelingovém průmyslu dají na přirozenost! Já jsem si chtěla vždycky zvětšit prsa, protože jsem nositelkou áček, ale naučila jsem se svá prsa mít ráda takové jaké jsou a o plastice budu možná znovu přemýšlet až mi bude 40. Vážně se tím zbytečně nekažte! Mnohem cennější je naučit se mít ráda takovou jakou jste než jít na plastiku. A o to víc, pokud nejste spokojená se svou postavou, tak začněte sportovat a žít zdravě. Udělá vás to rozhodně šťastnější, když budete vědět, že za vlastní pokroky můžete sama a ne liposukce. Díky make upu a neustálým úpravám vlasů, které nám dělají stylisti jsme mnohem spokojenější nenalíčené a snažíme se co nejvíce ve volném čase o svou pleť a vlasy pečovat a léčit. Jedinou nevýhodou je, že když vidíme jaké přípravky na nás stylisti používají, nedokážeme se poté spokojit s levnou kosmetikou a neuvěřitelně za ni utracíme. :-D být modelkou není taková hračka, v hodně svobodných rozhodnutí, která jsou pro ostatní běžná, nás to omezuje, ale stejně nám to stojí za to. Miluji svou praci. O těch výhodách se s Vámi podělím v dalším článku:-)

Dneska jsme si "zarelaxovaly" ve zdejším beach resortu cca 45 minut od Bejrútu. Byl to opravdu nezapomenutelný zážitek a já jsem opět nabyta energií a chutí do práce:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat