Prohledat tento blog

úterý 14. července 2015

Find your happiness

Dneska ráno jsem se probudila se zvláštním pocitem. Od té doby, co jsem přestala dělat atletiku jsem byla tak nějak ztracená a pořád jsem hledala sama sebe. Začíná to obecně tím, když vás omrzí dětské sny a zábavy vás přestanou bavit a vy si uvědomíte, že toužíte po něčem jiném a věci, které pro vás byly dřív tabu se najednou stávají prioritami. Začínáte se zajímat o vzdělání, o to co vás v životě bude bavit a čemu se chcete dlouhodobě věnovat, co vás dokáže vnitřně naplnit a uspokojit. Hledáte si k sobě vhodného partnera a vrstevníci, kteří vypadali jako nejvhodnější partie se stávají nedospělími a vy toužíte po někom starším a vyspělejším. Někoho koho nebude zajímat jenom sex, ale i vaše potřeby a pocity, kdo s vámi bude ochotně trávit celé odpoledne, i když budete mít své dny a budete protivná a i když budete prožívat životní problémy a vaše drahá polovička vám bude poskytovat pochopení a otevřenou náruč, kdykoli budete potřebovat. Tedy tak to vidím alespoň já z pohledu ženy. No abychom se ale vrátili k mému příběhu. Díky bujarému dospívání jsem si prošla mimo jiné světlé chvilky i hodně utrpením od anorexie přes bulimii, pro mě nedostačující výsledky ve škole (protože vím, že jsem schopna dosáhnout lepších), po přehnané cvičení bez žádných výsledků. Všichni se mě ptají: "Proč jsi na sebe tak přísná a umanutá?" Sama si na to nedokážu odpovědět. Vím, že nemám ráda svoje tělo (i přes to, že jsem modelka) a proto se snažím, co nejvíc to jde, ho zlepšit. Teď už si uvědomuji, že tou dvouroční cestou, kterou jsem zvolila, jsem akorát ztrácela čas. Také mám na sebe vysoké nároky, co se týka školy a vzdělání. Tento rok pro mě začal neuvěřitelně úspěšně. Začala jsem se dostávat z mých "jídelních problémů", zlepšila jsem si známky ve škole a teď nacházím konečně i rovnováhu v jídle a cvičení, a to až tady v Libanonu! Za což vděčím mojí "měsíční" kamarádce Dashe. Vždy jsem si myslela, že pokud chce být holka krásně hubená, tak nemůže skoro nic jíst. Dasha mi ukázala pravý opak, nikdy nepřemýšlí a neuvažuje nad tím, co a kdy jí. Vezme si to, na co má chuť a to, o co ji tělo žádá, bez ohledu na to, jestli je to chleba nebo nutella v 11 večer. Přes to všechno má nejůžasnější tělo, které jsem kdy naživo viděla! Díky ní jsem si uvědomila, že vyvážená a pravidelná strava plus správné cvičení je tím klíčem k vysněné postavě. Abychom se tedy vrátili k dnešnímu ránu, probudila jsem se s pocitem, že jsem konečně našla své prozstimní štěstí! Dělám práci, která mě neuvěřitelně baví a naplňuje, konečně si spravuji svůj zkažený jídelníček a stravování, zvladám i školu a snažím se o co nejlepší známky a díky mému kamarádovi Kubovi, který dělá již rok sportovního poradce a se svými klenty má úspěchy, v pravidelných intervalech cvičím tak, abych jednou měla své vysněné tělo! Musím říct, že teď mi opravdu nic (kromě mé rodiny a přátel) nechybí! K dosažení absolutní spokojenosti mi chybí už "jen" pár krůčků a já doufám, že si to zase nepokazím! Potom se mohu jenom zdokonalovat. A ano jsem hodně ambiciózní, ale byla jsem vychována, že je důležité mít své cíle, ať už jsou jakékoliv a za to jsem svojí rodině neskutečně vděčná. A co vy? Stále se ještě hledáte nebo už o své budoucnosti máte jasno? :-)
One selfie during job:-)
Perfect brides:-D

Fotka po focení s naším oblíbeným asistentem kadeřníka, který se k nám po celý den choval mile:-)

My happiness here! (Dasha:-*)
No není úžasná? 

Žádné komentáře:

Okomentovat