Prohledat tento blog

neděle 12. července 2015

Today job

Ahoj moji drazí blogeři, hlásím se Vám opět z Libanonu. Dnes jsem měla práci pro místní rádio Freedom Music. No musím vám říct, že i když chodím velmi často do fitka a odcházím zničena, ale zároveň nabitá novou energií, tak celodenní stání a poslouchání hlasité hudby ještě ke všemu na sluníčku a v příšerném vedru mě vyčerpalo daleko víc, až jsem to nečekala. :-/ teď ležím zničená na posteli a jsem schopna napsat akorát článek na blog a pak si nejspíš na chvíli půjdu zdřímnout. :-D což se mi teda běžně během dne nestává. Ono to občas není úplně příjemné taková práce hostesky. Záleží na tom, jakého máte klienta a jak k vám přistupuje. Dnešní tým byl sice příjemný, ale zajímal se hlavně o to, aby byla odvedena jejich práce a naše potřeby byly ty tam:-(. Za celý den nám byla nabídnuta akorát voda a o tu jsme si musely ke všemu požádat samy! Stojím si za tím, že jak se chová klient, tak se chová modelka a taky jde podle toho ohodnotit stupeň její vykonané práce. Když jde vše ruku v ruce, tak celodenní focení může zabrat jenom pár hodin a my odcházíme spokojené a usměvavé. Když je to všechno naopak, tak musím přiznat z vlastní zkušenosti, že nejedenkrát jsem po práci brečela a dokonce se cítila dotčena. A ne jenom já. Vzpomínám na jedno focení, které se odehrálo taky tady v Libanonu pro jednoho módního návrháře. Šéf nám předem říkal, že je to příjemný klient pro kterého pracují už léta. Na práci jsem se velmi těšila, do té doby než přišel onen šok. Celý den jsme byly uráženy klientovým černým humorem. Ono to není snadné odvést kvalitní práci, když po každé fotce vás fotograf ohodnotí stylem: "hmm you looks like 70 years old queen Elizabeth in these dress or I don't like your color of skin". Přitom na většinu prací míváme castingy, ze kterých si nás firma/fotograf/klient předem vybere! O to víc jsem potom byla zařazena. Třešničkou na dortu byla poznámka ke konci focení od fotografa na kamarádku - OK. You are ugly and fat. To nám všem vyrazilo dech! Přitom ta holka má jednu z nejlepších postav, kterou jsem kdy viděla a rozhodně lepší než já! Samozřejmě to ze začátku nedávala najevo, ale později se rozbrečela. Večer už jsme z focení s děvčaty měly legraci, jelikož všechny pózy, které po nás fotograf chtěl byly opravdu divné a když jsme to probíraly s šéfem, tak říkal, že to nenechá jen tak:-) celým tímto článkem jsem chtěla říct, že ani my modelky nejsme dokonalé! Nejen ve svých očích, ale také pro oči jiných lidí. I pro jednoho klienta je jedna krásná a druhá obyčejná a přesně pro druhého naopak. Ale jedno vím jistě, pro vaši druhou polovičku budete vždycky ta/ten nejkrásnější a nejdokonalejší! 
Dnešní frajer, který mě požádal o fotku:-)

With my Ukranian mafia:-*

Žádné komentáře:

Okomentovat