Prohledat tento blog

pátek 17. července 2015

Review for dental care

Dobrý den všem! Už pracuji nad dalším článkem, ale mezitím se s Vámi chci podělit o mé další fungující zázraky! Často se mě mé kamarádky i ostatní ptají, jak to dělám, že mám tak bílé zuby. Ještě když jsem závislá na kávě a denně mám minimálně dvě. Odpověď je snadná, musíte si najít kvalitní bělící zubní pastu, která ale zároveň neničí zubní sklovinu, poté zubní gel na osvěžení dechu a také k bělení a nakonec jsem člověk, který vyžvýká minimálně jeden balíček Orbit žvýkaček za den:-D. Nezdá se to, ale i taková mentholová žvýkačka, mimo to, že čistí zubní sklovinu, i bělí zuby. Odzkoušela jsem hodně bělících past, ale pokud chcete opravdu vidět výsledky je nutno si připlatit. Začínala jsem u Pearl Drops, a poté jsem přešla k white pearl smile - Nanocare silver a u ní také zůstanu! Oproti Pearl Drops má Nanocare mnohem příjemnější příchuť zeleného čaje a mentholu. Zuby se mi po 3 měsících jejího používání zdají bělejší než předtím. Chrání zuby před zubním kazem a obsahuje čistící částečky stříbra. Navíc je to český výrobek, takže i to vypovídá o její kvalitě. Přesvědčila mě na její zkoušku moje nejlepší kamarádka Terezka. (mytimeforyou.blogspot.cz). Můj zubní gel jsem objevila uplnou náhodou při obyčejném nákupu potravin v Globusu:-D. Procházela jsem oddělení kosmetiky a zaujala mě nová nabídka zubních gelů. Jejich cena se mi tedy zdála poměrně nepřiměřená vzhledem k malému balení (550Kc), ale rozhodla jsem se ho vyzkoušet, protože jsem předtím nikdy nic takovéhoo neviděla. Teď už vůbec o ničem neuvažuji a i když je dražší, vždy po něm sáhnu! Perfektní věcička. Nemusíte ho používat každý den, stačí 2x do týdne a zuby bělí 100%. Používám ho taky když sním jídlo s česnekem a nemůžu se zbavit nepříjemného dechu, vždycky zabere. Na kartáček stačí nanášet vážně malé množství. A co se týka žvýkaček to asi rozebírat není potřeba:-D jsem k nim uplně addicted a pomáhají mi i při nervozitě:-D a ať si každý říká co chce, orbitky jsou stejně nejlepší!:-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat